zondag 18 januari 2015

Croquet dress voor Ninke

Ik maakte vorige week nog eens een croquet dress voor Ninke. Ik maakte dit patroontje een tijdje geleden al eens voor Ninke (zie hier), en ook als cadeau voor mijn petekindje (hier). Maar het vorige kleedje wordt al erg kort, tijd dus om het kleedje door te schuiven naar de kast van Jinthe en voor Ninke een maatje groter te maken.
Ik blijf trouwens grote fan van de Oliver+s patronen: ik vind ze mooi, ze passen goed, zijn duidelijk stap voor stap uitgelegd.

Ik maakte nu een 8 jaar voor mijn 6-jarige, maar erg grote, dochter. Het kleedje lag al even te wachten op een fotoshoot. Door tijdsgebrek zijn de foto's pas daarnet binnen genomen, dus de belichting is niet echt optimal, jammer genoeg. Maar Ninke is blij met haar kleedje, dus ikke ook. Al zei ze wel: "ik vond het kleedje eigenlijk niet mooi mama, totdat ik het aandeed, en toen vond ik het wel heel mooi" ;-)






Patroon: Oliver+s croquet dress
Stof: Stoffenspektakel
Lintje: Tiger Wijnegem
 
 
Ik hoor graag wat jullie van mijn creaties vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten