vrijdag 5 december 2014

Een pyama voor Rune

Het werd nog eens tijd om voor mijn jongste spruit iets te naaien. Zeker omdat hij zo hard gegroeid is de laatste tijd. Hij is nu 7 maanden en heeft al sinds zijn 5 maanden een maat 80 aan. Deze begint nu ook stilaan krap te worden.

Voor Rune naaide ik een pyama in sterrentricot die ik kocht op de stoffenverkoop in Kapelle toen ik nog zwanger was en niet wist of mijn n°4 een jongen of meisje zou worden. Ik vond deze stof unisex genoeg en toch ook heel mooi. Ik maakte van het metertje stof al een pyama in maat 68, maar die is ondertussen al te klein (en die is nooit op mijn blog terechtgekomen). Ik had nog genoeg over, dus maakte ik nog een pyama, in maat 80 deze keer omdat de Ottobre-maten toch redelijk ruim vallen dacht ik. En dan had ik nog net genoeg om een broekje te maken voor in de verzorgingstas te steken voor accidentjes onderweg ;-) Want deze jongen weet nogal vaak plof-pampers te produceren :-)





Stof: stoffenverkoop in Kapelle
Patroon: Ottobre

Geen opmerkingen:

Een reactie posten