zaterdag 10 juni 2017

Strapless Playsuit

Zoals jullie al konden lezen in deze blogpost, weet mijn oudste dochter heel goed wat ze wilt ;-) Zo vraagt ze ook al een hele tijd achter een strapless jurk of playsuit. Met dit mooie warme weer leek het me wel de moment om hier eindelijk eens werk van te maken.

We spraken wel op voorhand duidelijk af dat ze deze playsuit niet naar school mocht aandoen. Ja, met sommige kinderen maak je best op voorhand duidelijke afspraken ;-) Ninke stoof meteen naar mijn stoffenkast en haalde er dit pareltje uit, dat ik al jaren geleden kocht op de stoffenverkoop in Kapelle, maar dat bleef liggen omdat ik niet zeker was wat ik ermee wilde maken.

Ik gebruikte de short van de Summer Romper van Pearl Soho (gratis patroon), en paste het bovenstuk een beetje aan. Ik voegde ook een ruffle toe vooraan.

Ninke is fan, maar wanneer ik haar telkens weer die rekker naar boven zie trekken, jeuken mijn handen om er strikbandjes aan vast te naaien op de schouders ;-)
 






Groetjes!
Yannick

2 opmerkingen:

  1. Toffe playsuit ! Fleurig stofje ! Mooie foto's van de jongedame.
    Lukt het een beetje om de playsuit op zijn plaats te houden of voorzag je iets speciaals in de boord bovenaan ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! De playsuit wordt op zijn plaats gehouden met een rekker door een tunnel, maar in de praktijk met springende, spelende kinderen, zakt hij wel regelmatig af. Ik zou zelf dunne bandjes voorzien hebben, maar de dochter wil er niet van weten, dus voorlopig blijft het zo ;-)

      Verwijderen