maandag 19 juni 2017

Knot bow romper

Na de playsuits voor de twee grote zussen (zie hier en hier), was het nu tijd om een playsuit voor Annabel te maken. Ik liet haar kiezen tussen enkele modellen, en ze koos voor de Knot Bow Romper van Coral+Co. Dat had vooral ook te maken met de stofkeuze: ze had dit flamingo-tricotje uit mijn stoffenkast op het oog, en dit was een model dat geschikt was voor tricot.

Het is een snel-klaar projectje: Gisterenavond knipte en naaide ik de playsuit in mekaar, en de smile op haar gezichtje vanmorgen was goud waard :-) En aangezien het zonnetje vandaag volop meewerkte, kon ze de playsuit ook al meteen dragen.

Ik maakte maat 6X voor mijn lange 6-jarige, die normaal maat 128 draagt, en deze past perfect.









En toen was ze lang genoeg rustig geweest ;-)


Patroon: Knot Bow Romper van Coral+Co
Stof: Tricot met flamingo's van Poppy, gekocht op het stoffenspektakel

Groetjes!
Yannick


3 opmerkingen:

  1. Super mooi, de kleur van de stof staat Annabel heel goed! En zoveel vriendelijkheid op dat gezichtje al van 's morgens vroeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen