zaterdag 8 april 2017

Selfish sewing - Aster en Suzanne

Ik naaide nog eens iets voor mezelf. Het was lang geleden weer, dus hoog tijd om nog enkele truien bij te maken. Binnenkort volgen er ook enkele jurken (want in tegenstelling tot mijn dochters, moet het voor mij al echt warm zijn voor ik jurken begin te dragen ;-)).

Mijn oudste dochter Ninke was weer fotograaf van dienst ;-)

Als eerste maakte ik een Suzanne Cardigan van Compagnie M. Deze stond al langer op mijn verlanglijstje, maar het was er nog niet van gekomen om hem te maken. Zalig model! Ik draag echt graag zo'n langere truien. Mijn man was absoluut geen fan van deze zwart-witte versie, integendeel. En dat doet een mens toch altijd weer twijfelen he...




Patroon: Suzanne Cardigan van Compagnie M
Stof: zwart-witte stof: Den Boom
zwarte punta di Roma: Bobby Sewing

En nadien maakte ik nog een tweede Aster trui van La Maison Victor. Ik draag mijn eerste Aster trui zo graag, dat er nog wel een tweede moest volgen. Maar deze keer maakte ik er wel eentje met lange mouwen, want die driekwartmouwen zijn echt niets voor een koukleum als ik ;-)



Patroon: Aster trui van La Maison Victor
Stof: breisel met glitter van Infinity Stoffen

Groetjes!
Yannick

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie truien! En je man heeft geen gelijk....die eerste trui staat je prachtig! (de 2de ook) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben dol op de cardigan. ..staat je beeldig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze beide geslaagd. Heel comfy en meer dan stijlvol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze beide geslaagd. Heel comfy en meer dan stijlvol

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn beide zeer geslaagd! Heel mooie exemplaren!

    moekehandmade.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen