donderdag 6 april 2017

Miss Meadow

Ninke houdt heel erg van soepelvallende vrouwelijke stofjes. Het was dus geen wonder dat ze dit viscose stofje uit mijn stoffenkast viste en me vroeg om er iets voor haar mee te maken. Ik wilde nog eens iets helemaal nieuws maken, en bladerde daarom door mijn oude Ottobre boekjes, waar ik dit patroon "Miss Meadow" tegenkwam. Ik had net genoeg van deze stof om het jurkje eruit te krijgen, al moest ik wel wat puzzelen. Dit is het resultaat:











Patroon: Miss Meadow uit Ottobre zomer 3/2014

Van dit model gaan er zeker nog volgen!

Groetjes,
Yannick en Ninke

7 opmerkingen:

  1. Wauw! Ik heb altijd last van knikkende knieën als ik zo'n mooie biesjes in dezelfde stof zie. En dan nog zo'n soepel stofke... Hoe doe jij dat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :-)
      Veel speldjes en tussentijds strijken ;-)

      Verwijderen
  2. Amai, jij haalt nogal een naaitempo! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen