zondag 2 april 2017

Flamingo's

Dit flamingo stofje kocht ik al enkele jaren geleden. Ik weet zelfs niet meer waar ik het kocht (wat wel raar is, want van de meeste stoffen in mijn kast weet ik dat nog precies!). En niet alleen ik was fan, ook alledrie mijn dochters! En omdat ze de knoop niet doorgehakt kregen wie dit stofje zou krijgen, bleef het liggen in de kast... Tot nu! Ik besloot er een Sienne jurkje van te maken, in de grootste maat die ik uit mijn lapje stof kreeg: het werd dus eentje voor Jinthe :-)

De smile op haar gezicht zei alles ;-)

En gisteren kwam onze jongste dochter Annabel opeens beneden in dit jurkje. Ze had het uit de kast van Jinthe geplukt en had een deal met Jinthe gesloten om het jurkje eens te mogen aandoen ;-)










Stof: Tricot met flamingo's
Patroon: Sienna jurk - La Maison Victor

Groetjes!
Yannick

5 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Zo stralen dat ze doet! Flamingo's zijn hier favoriet, maar dat zegt mijn blognaam al een stukje 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat modelletje blijft scoren!
    Wat een mooi zomers kleedje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Wat een mooie kleuren heeft dit stofje.

    BeantwoordenVerwijderen