zondag 9 april 2017

Een Wolf met Cars

Toen ik dit couponnetje zag liggen op de stoffenbeurs, moest ik niet lang nadenken. Hier ging ik punten mee scoren bij mijn jongste spruitje ;-) Eenmaal thuis liet ik hem het stofje zien, en zei hem dat ik er een pyama voor hem van ging maken. En toen ik hem die avond in pyama wilde zetten, zei hij: "Nee, niet deze pyama! Rune wil cars pyama!"

En dus tekende ik die avond snel de Wolf pyama met lange broek en T-shirt met lange mouwen over. De jumpsuit versie kreeg ik jammer genoeg niet uit het couponneke, maar die ga ik zeker ook nog maken!

De smile op zijn gezichtje toen ik hem zijn nieuwe cars pyama liet zien, deed mijn moederhart smelten :-)

Enkele snelle fotootjes van de kleine kapoen:




Patroon: Wolf van Zonen09
Stof: Stoffenspektakel

Groetjes!
Yannick

2 opmerkingen: