zondag 26 maart 2017

Hello springtime!

Heerlijk toch, dat zonnetje van de laatste dagen. Daarvan krijg je zin om verder te naaien aan de zomer garderobe :-)

Het werd een mini Suzon blouse, voor Jinthe deze keer. De twee zussen kregen er al eentje (zie hier en hier), en Jinthe wilde er ook absoluut eentje krijgen :-) En daar moest ze niet lang om vragen, ik ben namelijk zelf ook grote fan van dit patroontje!

Het rokje maakte ik vorig jaar voor grote zus Ninke, maar ik vond dat dit rokje nu naar Jinthe's kast mocht verhuizen. Maar daar was de grote zus hélemaal niet akkoord mee! Ik heb haar moeten beloven dat ik er eentje zou maken in een maat groter ;-)













Stof: Lighning Lily van Soft Cactus
Patroon blouse: mini Suzon van République du chiffon
Patroon rok: La Maison Victor

Groetjes!
Yannick

5 opmerkingen:

  1. Waw, wat een leuke ontdekking doe ik hier. Ik ga snel nog even verder neuzen op je blog!
    Ik ben ook op slag verliefd op dit bloesje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe combinatie van het eenvoudige rokje met het frulletjesbloesje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat haar echt heel goed! Het is een leuk patroontje om te maken ook!

    BeantwoordenVerwijderen