woensdag 4 januari 2017

Copy Paste

Ik ben helemaal weg van het patroon van de mini Suzon blouse van République du Chiffon, echt helemaal verliefd, sinds ik deze blouse maakte voor mijn jongste dochter (zie hier). En aangezien ik drie dochters heb, volgde al snel een tweede blouse, en binnenkort zeker nog een derde.

Deze keer gebruikte ik een okergele stof met flamingo's die ik kocht bij Madeline de Stoffenmadam in Lier. En ik maakte er ook weer een fronsrokje met glitterelastiek bij. Copy Paste dus van de outfit van Annabel :-)







Wij wensen jullie een spetterend 2017!




5 opmerkingen:

  1. Echt een leuk patroontje. Ik heb het ook al gekocht..:) Vallen de maten een beetje juist? Altijd handig om te weten voor dat ik de schaar in de stof zet.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dankje! Ik vind dit modelletje heel mooi aan staan. En ze hebben het patroon ook voor dames, dus ik denk dat ik het ook eens voor mezelf ga maken :-)

      Verwijderen
  3. Ik zeg het nog een keer! ;) Prachtig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen