donderdag 5 januari 2017

Burda kids 9417

Een hele tijd geleden kocht ik op naaipatronen.nl dit patroontje van Burda kids. Maar het kwam er maar niet van om het uit te testen, tot nu. Het is een jurkje met (schuin van draad geknipte) gerimpelde zijstukken, die er aan de buitenkant opgestikt worden.

Ik tekende maat 122 uit voor mijn jongste dochter, Annabel, en liet haar zelf een stofje kiezen. Ze pikte meteen dit stofje met retro print van Tante Ema uit mijn stoffenkast, en koos roderoze kamsnaps voor erbij *Lees: Eigenlijk koos ze lichtbabyroze hartjeskamsnaps die er echt heel lelijk bij gingen, en dus pratte ik haar om liet haar kiezen uit roderoze en blauwe ;-)*

Ook de fotoshoot was een compromis: "Ok mama, als jij me daarna sminkt!" En dus nu loopt deze kleine meid hier rond met mijn zilveren oogschaduw ;-)

Stof: Stoffenspektakel - Tante Ema
Patroon: Burda kids 9417









En, wat vinden jullie van dit modelletje?
Groetjes!
Yannick

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel mooi. En wat heeft je dochter een goede stofkeuze. En ja compromissen maken dat ken ik helaas. De dochter hier staat ook niet altijd even graag voor de camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stofje heeft ze uitgekozen!! Zelf gebruik ik ook wel eens omkooptechnieken voor de foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen