zaterdag 10 december 2016

Voor een wolk van een baby - Rosie

Vorige week beviel een goede vriendin van mij van haar vierde kindje. Het was spannend afwachten wat het zou worden, ze had namelijk al drie dochtertjes. En toen kwam de fiere grote zus naar me toe gelopen aan de schoolpoort: "Ik heb een zusje gekregen!!! Ze heet Rosie!"

Ik ging bij Bobby Sewing op zoek naar een mooi stofje, en ik vond dit PRACHTIGE stofje, waar ik helemaal verliefd op ben! Ik naaide er een mutsje met lamsoortjes en een Oliver broekje van. Ik had nog wat stof over, en daarvan naaide ik de achterkant van een wolkenkussen. De inspiratie en patroon voor het wolkenkussen haalde ik bij Naomi, en ik kopieerde het omdat ik het zo ongelooflijk leuk vond :-)

We gingen deze week de kleine Rosie met onze eigen ogen bewonderen en onze cadeautjes afgeven. Ze is een prachtige baby! :-)









Stof: Tricot met wolkjes van Bobby Sewing in Mortsel
Patroon muts: Lamb baby bonnet
Patroon broekje: Oliver

Groetjes!
Yannick

2 opmerkingen: