zondag 4 december 2016

My Soft Cactus Doll

Toen Naomi en Bart met de Soft Cactus Doll uitkwamen, was ik meteen super enthousiast! Wat een mooie popjes, en wat een leuk idee om samen met je kind(eren) de kleertjes ervoor te naaien. Ik liet de popjes meteen aan mijn dochters zien, en die waren zelfs nog enthousiaster dan ik :-). Ook enkele van mijn vriendinnen waren meteen verliefd op de popjes en kochten er een voor hun dochter(s).

Toen vroeg ik aan mijn stoere metekindje van 8 jaar oud wat zij graag wilde voor kerst. Ik zei haar dat ik een leuk ideetje had: een popje van Soft Cactus en ik zou haar helpen met de kleertjes te maken, maar dat ze het me gerust mocht zeggen als dat niets voor haar was.. Ze moest er niet lang over nadenken ;-) En ze was nog enthousiaster toen ik haar uit de 5 popjes liet kiezen.

En gisteren was het dan zover: 6 uitbundige jonge meisjes rond de tafel om samen te naaien aan de outfit van hun Soft Cactus popje.

Kijk je even mee?

















 



En nog een laatste die ik u niet wil onthouden, al is ze niet voor gevoelige kijkertjes ;-) Tja, dit krijg je als je een hoop giechelende meisjes bij elkaar hebt he... Gelukkig hebben de Soft Cactus poppen mooie billen.

Groetjes!
Yannick

1 opmerking:

  1. Leuk, dit had ik nog niet gezien! Ze lijken er in ieder geval van te genieten!

    BeantwoordenVerwijderen