woensdag 14 december 2016

Huispak met glitterkroontjes

We werken hier nog steeds aan kerstcadeautjes, en deze keer was mijn jongste metekindje Eeli aan de beurt. Haar papa (mijn broer) vraagt me al een hele tijd of ik een trui met kap en rits voor haar wil maken, en haar mama zei dat ze wel wat makkelijke broekjes kon gebruiken... En om de een of andere reden kan ik nooit gewoon maken wat er mij gevraagd wordt. De radertjes in mijn hoofd begonnen te draaien, en *ping*: daar was het idee om een kruippakje met kap en oortjes en rits te maken! Twee in één :-)

Aangezien mijn metekindje bijna nooit roze kleertjes aan heeft, vermoed ik dat haar ouders daar niet zo zot op zijn. Dus kocht ik bij Bobby Sewing dit prachtige grijze sweaterstofje met donkerblauwe glitterkroontjes. Dus tot nu toe blijven ze nog even bespaard van al dat roze geweld, maar wacht maar tot Eeli groot genoeg is om zelf een stofje uit mijn stoffenkast te kiezen... Geen enkel klein meisje kan weerstaan aan roze stofjes!!! hahaha ;-)

Het patroon komt uit La Maison Victor editie nov-dec 2015. Ik maakte maat 80. Ben benieuwd om het aan te zien. Hopelijk valt het in de smaak!









Groetjes!
Yannick

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen