vrijdag 30 december 2016

Een nieuw jaar, een nieuwe tas!

Omdat het eindejaar en samengaat met cadeautjes, heb ik nu ook een cadeautje voor jullie: een patroon van een tas, helemaal gratis en voor niets :-)

Ik maakte deze tas al veel keren, als sport- en zwemzak voor de dochtertjes,  als bibtas, en voor mezelf om mijn lunch in een leuke tas mee naar het werk te kunnen nemen. Ook in mijn naailessen werd de tas al meerdere keren enthousiast gemaakt en goedgekeurd. En dankzij de hulp van mijn lieve schoonzus, die het patroon voor mij digitaliseerde, kan ik het patroon nu ook met jullie delen. Het patroon is gebaseerd op de gratis tas van BabyBoom die ik enkele jaren geleden kreeg toen ik zwanger was.

Ik schreef de werkbeschrijving uit en nam foto's van de tussenstappen. Maar natuurlijk kan het zijn dat er een foutje in geslopen is, of dat er iets onduidelijk is. Moest dit het geval zijn, laat het me dan weten, dan kan ik het aanpassen. Jullie feedback wordt gewaardeerd :-) Veel plezier met het patroon!

Werkbeschrijving + patroon gratis tas


Ik wens jullie een heel mooi en creatief 2017!

groetjes,
Yannick

8 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het patroon, ga het zeker eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super bedankt voor het delen van je patroon! ik heb het direct afgedrukt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof! Als ik ooit eens... enzovoort, dan probeer ik het patroon zeker eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtexemplaar heb je daar gemaakt! Eentje dat ik zo zou willen kopiëren ... Bedankt voor het werk dat je in het patroontje stopte en voor je gulheid om het zomaar te delen. Fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh joepie. Die ziet me er super uit ol te maken!!!!! Dank u wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er ééntje klaar! Kon iets beter afgewerkt worden, maar ik ben er toch heel blij mee! Heel praktisch formaat.
    Hartelijk dank voor het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen