woensdag 2 november 2016

Twinning = winning

Ik kocht uit de vorige stoffenreeks van Eva Mouton een grote lap sweaterstof met eenhoorns. De meisjes waren namelijk allemaal fan van dit stofje (en ik ook) :-) Nu moet ik nog proberen uit het restje iets voor de jongste dochter te krijgen... 
En toen ik Ninke en Jinthe zei dat we wat foto's zouden nemen van de eenhoorn truien, deden ze spontaan ook hetzelfde T-shirt aan ;-)

Voor Ninke maakte ik de Leather sweater van La Maison Victor, en ik gebruikte een restje roze glittertricot als schouderstukjes. Voor Jinthe maakte ik de Leonora sweater van La Maison Victor.

De foto's namen we op het strand in Zeeland in Nederland.

Er is trouwens nog 1 plaatsje vrij voor de workshop "vrij werken met sweaterstof"! Kijk snel hier voor meer informatie! 









Stof: Sweaterstof van Eva Mouton, gekocht bij Madeline de Stoffenmadam
Patroon: Leather sweater en Leonora sweater, beiden van La Maison Victor

Groetjes!
Yannick

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen