vrijdag 23 september 2016

Sweater met palmbomen

Nu het 's morgens en 's avonds al wat frisser is, viel me pas echt op hoe hard mijn zoontje Rune gegroeid is deze zomer! Alle lange mouwen en lange broeken in zijn kast zijn nu veel te kort. Tijd dus voor nieuwe broeken en sweaters. Ik begon met een sweater, en nu staan er nog enkele joggingbroeken op mijn to do-lijstje, want dat is handig voor de potjestraining om binnenkort op school zelf zijn broek aan en uit te krijgen. Ja ja, begin november is het zover: dan gaat mijn kleine jongen ook naar school...

Ik gebruikte sweaterstof met palmbomen van Eva Mouton van bij Bambiblauw, een stukje oker sweaterstof voor de schouderstukjes en geel/oker boorstof. Het patroon is de Leather Sweater van La Maison Victor. Ik maakte maat 92 als breedte en verlengde het patroon tot een 98 voor mijn smal ventje.







  Patroon: Leather Sweater - La Maison Victor
Stof: Sweaterstof van ontwerpster Eva Mouton van Bambiblauw


Wil jij ook graag iets maken in sweaterstof, maar heb je graag wat hulp/advies? Schrijf je dan snel in voor de workshop "Vrij werken met sweaterstof" die ik in november zal geven! Je kiest zelf wat je graag wilt maken, en ik help je met raad en daad. Een sweater voor jezelf of je kindjes, een joggingbroek, of zelfs een jurk in sweaterstof, het kan allemaal! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten