maandag 19 september 2016

Kleedje voor mezelf

Ik maakte nog eens iets voor mezelf. Nu ik 16 kilo afgevallen ben het afgelopen jaar, schreeuwt mijn kleerkast voor nieuwe kleren. En daar moet je toch gehoor aan geven, nietwaar? ;-)

Het eerste dat ik maakte is een jurk. De stof kocht ik voor de zomer al op het stoffenspektakel, maar ze bleef liggen wegens te dik en dus te warm. Maar nu de temperaturen wat gedaald zijn, vond ik het tijd om er de schaar in te zetten. Als model koos ik eentje uit een oude Stitched by you.








Stof: stoffenspektakel
Patroon: Stitched by you - lente/zomer 2015

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige jurk... hij staat je super! En wauw: 16kg afgevallen? Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jurk in het echt gezien, veel mooier dan in de fotos. 16kg? wowo Proficiat!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, 16 kilo afgevallen op een jaar! Hij staat je heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen