vrijdag 29 juli 2016

Zomerse combi

Ik maakte nog eens een outfit voor mijn oudste dochter: een hemdje en een rokje. Het rokje is in een katoenen stofje met een "jeans-look" dat ik al een tijd geleden kocht bij Veritas. Ik gebruikte een fluo paspelbandje bij de zakjes als extra detail. Het hemdje dat ik erbij maakte is van een stofje van Soft Cactus, uit een vroegere collectie, die ik al veel te lang in mijn stoffenkast had liggen ;-).

Naar goede gewoonte poseerde Ninke met veel overtuiging :-). Deze keer werden de foto's genomen op een uitstapje in de zoo van Planckendael.








 En nog een foto met de zusjes. Ook zij hadden die dag een zelfgemaakte jurk aan :-) Jinthe draagt een Mambo jurk (uit het boek Homemade Mini-couture) in een stofje van Veritas, en Annabel draagt een jurk uit Burda (zie hier) in een stofje van Soft Cactus.




Ninke: Rok: La Maison Victor editie 4 2016 - blouse: B-inspired magazine editie 6
Annabel :Burda (zie hier)
Jinthe: Mambo jurk (Homemade mini-couture)

Ik wens jullie allemaal nog een leuke zomervakantie toe!

1 opmerking:

  1. Het poseren gaat haar schitterend af. Super leuke creaties, super leuke dametjes!

    BeantwoordenVerwijderen