zaterdag 16 juli 2016

De zomerjurkjes die mee op reis gingen...

Op de valreep voor onze vakantie in "La douce France" maakte ik nog een jurkje voor Annabel. Eentje in tricot. Ideaal voor mijn kleine meid die nog regelmatig morst en vlekken maakt: wassen, drogen en weer aandoen :-)

Ik maakte nog eens de Candy jurk uit La Maison Victor: ik vind dit een heel leuk modelletje en mijn meisjes dragen dit model heel graag. En dat tweede punt wordt hoe langer hoe belangrijker nu mijn meisjes wat groter worden, want ze weten echt wat ze willen ;-) Ik gebruikte een koala-stof die ik kocht bij Bobby Sewing en met die stof heb ik bij Anabel echt gescoord ;-)

Het jurkje van Jinthe maakte ik ook zelf met een ananasstofje van Veritas van een hele tijd geleden. Het model komt uit een Japans naaipatronenboek. Het gestreepte kleedje van Ninke is van H&M.





Prettige vakantie!

2 opmerkingen: