zondag 12 juni 2016

Red Juliet meets Berlin Beat

Ik naaide nog eens iets voor mezelf: een jasje, voor de verandering ;-) Er stonden ook hemdjes en kleedjes op de planning, maar na het zien van deze stof bij Mon Depot, stond het meteen vast dat het eerstvolgende projectje een bomberjack zou worden.

En toen de stof toekwam, was ik nog meer in de wolken: die fluo toets erin vind ik prachtig! Het stofje kreeg niet de tijd om van zijn reis te bekomen, maar ging meteen mee naar Veritas, waar ik bijpassende gouden ritsen en boordstof kocht.

Ik gebruikte het patroon van de Berlin Beat jack uit het boek Urban Style by Eva Maria. Ik maakte de maat S-M voor mezelf, en die past perfect. En ook deze keer was mijn 7-jarige dochter fotografe van dienst :-)

Zin om ook een bomber jack voor jezelf te maken onder begeleiding? Schrijf je dan snel in de voor de workshop bomber jack, want vol is vol! 









Patroon: Berlin Beat uit Urban Style (maat S-M)

4 opmerkingen: