vrijdag 13 mei 2016

Twee communiekleedjes

Het communiefeest van Ninke is ondertussen al 2 weken voorbij, hoog tijd dus om wat foto's te posten van haar communiekleedjes. Ja, u leest het goed, communiekleedjes. Ik leg het u even uit: op zaterdag 30 april deed Ninke haar communie, en ze deed dat samen met de dochter van mijn nicht, mijn metekindje. We spraken dus onderling af dat ik zaterdag na de communiemis mee zou gaan feesten bij mijn metekindje, en dat het feest voor Ninke de dag erna zou doorgaan. En omdat ik vermoedde dat de outfit van zaterdag tegen zondag niet meer proper zou zijn, maakte ik nog een tweede. Stiekem moet ik u ook vertellen dat ik zelf niet zo'n grote fan was van het lange witte "communie-trouwkleed" dat Ninke uit een van mijn Burda boekjes had gekozen en PERSE wilde. Het kwam dus goed uit dat ze zaterdag in de kerk een ander kleedje kon aandoen ;-) Mama gelukkig en dochter gelukkig, hahaha.

Het witte lange communiekleed kwam Ninke vorig jaar in augustus tegen toen ik met haar aan het bladeren was in oude Burda's, en sinds die moment kreeg ik het niet meer uit haar hoofd. Ze wilde zoooo graag zo'n communiekleed. "Please please please mama, jij kan dat toch voor mij maken he?"

En zo komt het dus dat ik u in plaats van één communiekleed twee communiekleedjes kan tonen :-)

Communiekleed 1: Patroon (oude Burda) - Stof: stoffen.net - Jasje JBC - Sjaal en oorbellen Veritas





 

Communiekleed 2: Patroon (oude Knippie) - Stof (modestofjes.be van vorig jaar)
 
 









2 opmerkingen:

  1. Zelf heb ik het ook meer voor het 2de kleedje, maar kom, als het kind gelukkig is!! Het is tenslotte haar dag! Tof dat je haar wens vervuld hebt!! Mooi gemaakt, allebei dan!

    BeantwoordenVerwijderen