zondag 15 mei 2016

Roar!

Een tijdje geleden kocht ik 2 dierenpanelen van Bambiblauw: een katje voor Annabel en een tijger. Ik kocht de tijger eigenlijk om er een slaapzak van te maken voor mijn metekindje. Maar nadat ik het poezenjurkje voor Annabel gemaakt had, was Jinthe verdrietig dat ik voor haar geen diertje gekocht had. De giraf van vorig jaar is ondertussen ook naar de kleerkast van Annabel verhuisd, en dus heeft Jinthe "geen diertjes meer in haar kast hangen". Ik besloot dus om van de tijger dan maar een jurkje voor Jinthe te maken, en voor mijn metekindje kocht ik op het stoffenspektakel wat nieuwe stofjes (weer een excuus om met een overvolle stofjeskast toch nog eens naar het stoffenspektakel te gaan, hihi).

Nog voor het poezenjurkje op de foto geraakte, morste Annabel er al chocomelk op, aaaargh! Gelukkig kreeg ik de vlek eraf, de foto's heb je dus nog tegoed!

Ik nam het rechte model dat ik vorige keer voor het giraffenkleed ook gebruikte, maar ik tekende er een kraagje bij dat stopt op de schouder.









Patroon: Knippie dec 2012 - Stof: Bambiblauw

1 opmerking: