zaterdag 2 april 2016

Almost time to party!

Eind april is het zover: het eerste communiefeest ten huize Yabelle en co. Ik was de laatste tijd al druk in de weer met het maken van het feest-kleed voor het communicantje in kwestie, maar het kleedje zelf blijft nog eventjes geheim ;-) En aangezien op zo'n dag het hele gezin er graag mooi uitgedost bijloopt, maakte ik voor de kleine zus al een kleedje. Achteraf gezien was ik beter bij haar geëindigd, want iedere dag zaagt ze om dit kleedje al te mogen aandoen "ik ga er echt niet op smossen mama!" Dus mocht ze het kleedje al eens aandoen met haar nieuwe sandalen eronder voor een fotoshootje. Het was die dag erg winderig, en dat is wel te zien aan de foto's ;-)






Het patroon tekende ik zelf. Ik vertrok van een een basis bovenstuk dat ik doorknipte en waar ik een volant tussen stak. De rok is een klokrok met extra frons voor veel zwier. De stof is "Polar Party" van Soft Cactus.

1 opmerking:

  1. Wow, dit is echt mooi. En zo schoon gestyled, heel stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen