zondag 24 januari 2016

Verwen de zoon

Het was alweer een tijdje geleden dat ik iets maakte voor mijn enige zoontje, hoog tijd dus voor een hemdje. Ik gebruikte een stofje van Veritas dat ik al er vorig jaar al kocht. Het patroon is er eentje van Ottobre. Laat maar een bericht achter als je wilt dat ik opzoek uit welke Ottobre het komt. Ik heb namelijk zitten opruimen en alle tijdschrijften weer netjes opgeborgen en ben vergeten te noteren welke het was ;-) Ik gebruikte witte kamsnaps als sluiting.

Rune is weer tandjes aan het maken, dus let niet te hard op de natte vlek op zijn hemd en de constante druppels aan zijn kin ;-)








2 opmerkingen:

  1. Leuk hemdje, dat van die Ottobre opzoeken heb ik ook altijd, tegen de tijd van de blogpost al lang weer vergeten welke het nou was :)

    BeantwoordenVerwijderen