zondag 10 januari 2016

Jumpsuit

Enkele weken geleden kocht ik een stapel nieuwe stofjes van Soft Cactus. In die stapel zat ook eentje dat bedoeld was voor een jumpsuit voor mijn oudste dochter. Ze koos zelf voor dit blauwe stofje met kersjes en het was ook zij die om een jumpsuit vroeg in plaats van een kleedje. Jaja, kleine meisjes worden groot...

Het model van jumpsuit is nogal zomers, maar dat kan mijn dochter (die nog altijd elke dag met blote benen onder haar kleedje naar school gaat en weigert kousenbroeken aan te doen, brrrr!!!!) niet deren. Ik vond dit model, met de V-uitsnijding op de rug en volant-mouwen zo mooi dat ik die echt wilde uitproberen. En Ninke wilde hem al niet meer uitdoen na de fotoshoot ;-) Met Ninke is het trouwens nooit moeilijk om een gevarieerde fotoreeks te maken, kijk maar eens mee ;-)













Patroon: B*inspired editie 6

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt!! Is dit met knoopjes op de rug? Krijgt ze die gemakkelijk zelf uit. Mijn dochtertje van 4 draagt ook graag jumpsuits, maar ik was aan het denken om een patroon in tricot te zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :-) Ja, dit patroon is eentje met knoopjes op de rug en dat lijkt me voor een 4-jarige idd niet erg handig. Ik maakte voor Ninke ook al eens een jumpsuit in tricot met een overslag topje. Ze heeft die zoveel gedragen dat ik niet denk dat ik hem nog aan Jinthe kan doorgeven ;-) Zie hier: http://yabelleenco.blogspot.be/2015/02/probeersel-jumpsuit-in-tricot.html

      Verwijderen
  2. Ik ben verliefd op het patroontje, zou ik mogen weten welk patroon het is? Heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben verliefd op het patroontje, zou ik mogen weten welk patroon het is? Heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroon komt uit het tijdschrift b-inspired 6. Je kan het via de webshop van b-inspired ook online kopen. Groetjes yannick

      Verwijderen
    2. Het patroon komt uit het tijdschrift b-inspired 6. Je kan het via de webshop van b-inspired ook online kopen. Groetjes yannick

      Verwijderen