maandag 5 oktober 2015

Herfstkleedje voor Jinthe

"Mama, je maakt toch weer een kleedje voor mijn verjaardag he?", vroeg Jinthe me enkele dagen voor haar verjaardag. "Euh, ja natuurlijk schat!" Er verscheen een grote glimlach op haar gezicht en ze liep naar mijn stoffenkast om een stofje te kiezen. Ze viste er meteen deze stof met herten in herfstkleuren uit. En toen wrong ik mezelf in bochten om dat kleedje toch nog op tijd af te krijgen.

Dit is nu al enkele weken geleden, maar het lukte maar niet om foto's te nemen van dit jurkje. Jinthe poseert namelijk niet zo graag als zus Ninke. Het moet heel snel gaan wanneer ze er even zin in heeft, dus dit is het resultaat van de korte fotoshoot.

 
 


Patroon: oude Knippie 

1 opmerking:

  1. Heel mooi stofje, je maakte er een schitterende jurk van, ik heb een zwak voor oker/mosterd dus de styling vind ik ook super.

    BeantwoordenVerwijderen