zondag 11 oktober 2015

Een herfstjas voor mezelf

Ik naaide nog eens iets voor mezelf. Een herfstjas deze keer. Ik maakte hem al enkele weken geleden, maar het was nog niet gelukt om er foto's van te nemen, tot vandaag. Mijn oudste dochter van 7 jaar was fotograaf van dienst, en dat maakte het aantal bruikbare foto's erg klein ;-)

Ik zag het stofje bij Bobby Sewing, maar ik kocht het nog niet omdat ik niet direct een idee had wat ermee te maken. Maar het stofje bleef door mijn hoofd spoken, en opeens kreeg ik de ingeving om er een Chloë jas mee te maken, dus ging ik het snel toch kopen.



Stof: Bobby Sewing (Mortsel)
Patroon: Chloë Jas (La Maison Victor)

3 opmerkingen:

  1. Super gave jas, ik wil ook ooit nog eens een jas voor mezelf maken, maar ik zie op tegen de kosten, stel dat het niks wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is inmiddels al 'oud' maar nog niet 'out'. Wat een geweldig stofje.. ik kan mooie stofjes ook niet laten liggen, maar geef het daarna met patroon aan mijn naaister.

    BeantwoordenVerwijderen