zaterdag 5 september 2015

Hope Cardigan

Het was nog eens tijd om iets voor mezelf te naaien. Hoog tijd zelfs. De laatste jaren, met 4 kindjes, kwam ik er niet vaak meer toe om voor mezelf te naaien. Maar nu maakte ik tijd.

De stof is een warme tricot, en de zoomboord en mouwbiezen maakte ik in strech jeans in plaats van boordstof. De stof komt van bij Bobby Sewing in Mortsel.

Heb je zin om ook zo'n vest te maken, maar durf je er niet alleen aan beginnen? Schrijf je dan snel in voor de workshop die ik zal geven bij Bobby Sewing op 22/9 en 29/9 (meer info vind je op de website) Deze vest is goed haalbaar voor beginnende naaisters!

Mijn 2 oudste dochters waren ook helemaal zot van mijn vest: "Oooooh, mama, wil je er voor ons ook zo een maken? Die stof is zoooo mooi en zacht!";-) Mijn dochter van 7 jaar was fotograaf van dienst...





Patroon: Hope Cadrigan van La Maison Victor
Stof: Bobby Sewing


1 opmerking:

  1. Hij staat je goed, ik voeg me bij het geroep van je dochters, ik moet er ook eentje (voor mezelf) maken.

    BeantwoordenVerwijderen