dinsdag 5 mei 2015

"Mama, mijn pyama is te klein!"

Het was weer zover. De zomerpyama's werden terug bovengehaald en de flanellen pyama's opgeborgen. Toen Ninke haar pyama's van vorig jaar aanpaste, werd het al snel duidelijk dat deze pyama's naar Jinthe's kast mogen verhuizen... Ik wist dus wat me te doen stond ;-)

Ik maakte een broek in tricot uit een oude Ottobre. De stof kocht ik vorig jaar al, maar lag nog steeds te wachten in mijn stoffenkast. Ik maakte een maatje groter, omdat ik de stof niet voorgewassen heb en ik zeker wil zijn dat hij nog altijd groot genoeg is als hij eenmaal gewassen is :-) De T-shirt kocht ik in de Action omdat Ninke hem zo stoer vond, en voila!






 
Patroon: *EDIT: model 32 Remainder uit Ottobre 4/2013*

5 opmerkingen:

  1. Supermooi! Je mag me het nummer zeker eens laten weten, want ik naai nu zo veel, maar een ideale pyjamabroek voor de dochter vond ik nog niet. Wel een legging met tuniek, maar dat zit te strak voor haar...
    Gr Sofie!
    spurrewubsie.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey sofie, het is model 32 Remainder uit Ottobre 4/2013. Ik vind ze ook heel leuk om in een ander stofje te maken om gewoon te dragen :-)

      Verwijderen
  2. zou je voor mij het nummer even willen opzoeken. Lijkt mij een ideaal model om een zomerbroek van te maken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is model 32 "Remainder" uit Ottobre 4/2013 :-)

      Verwijderen