woensdag 6 mei 2015

Ik wil een ijsje!

Mijn meisjes zijn zot op ijsjes, welk kind niet he ;-) Ik vond dit mooie ijsjesstofje vorig jaar bij Veritas, en was er meteen verliefd op. Annabel ook :-)

Als model koos ik eentje uit een Burda van vorig jaar, namelijk Burda 7/2014. Ik maakte het vorig jaar al eens voor Jinthe (zie hier) en ik vind het echt een heel mooi kleedje. Dit wordt er weer eentje die niet vaak in de kast zal hangen, ik voel het :-)

Mijn prinsesje werkte goed mee met de fotoshoot, dus er volgen een hoop foto's. Je bent bij deze gewaarschuwd :-)

 










 
Ik hoor graag wat jullie van mijn creaties vinden!

5 opmerkingen:

  1. Mooi, het staat haar geweldig goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk!
    Het staat haar super :)

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van mij eten het liefst het hele jaar rond elke dag ijs, dus liefde voor ijsjes heel herkenbaar. Leuke modelletje jurk en mooi fotos!

    BeantwoordenVerwijderen