zondag 12 april 2015

Snelle naaiprojectjes

De voorbije week was het hier weer heel druk, zoals bij zoveel mama's tijdens de paasvakantie ;-) Hier kwam dan nog eens bij dat Rune naar het ziekenhuis moest voor buisjes, en dit weekend naar de dokter van wacht omdat hij weer hoge koorts maakte. Hij werd gisteren ook 1 jaar, en dat hebben we gevierd. Mijn kleine ventje al 1 jaar, wat vliegt de tijd toch voorbij!

Ik kreeg dus niet de tijd voor veel naaiwerkjes, maar enkele snelle projectjes lukten wel. Onze zetel smeekte al een hele tijd om kussens in een bijpassende kleur. De stofjes kocht ik al meerdere maanden geleden bij Veritas, maar de goesting om me aan de kussens te zetten ontbrak. Tot deze week. Een ideaal projectje voor de rustige momenten tijdens een drukke week. Mijn man vond mijn kleurenkeuze raar en niet bij de kleur van de zetel passen, maar mijn moeder gelukkig wel ;-) Wat vinden jullie?



En ik naaide ook een babydekentje voor een vriend/collega die op het punt stond papa te worden. Het dekentje was net op tijd klaar, want ondertussen is de flinke zoon al geboren. Hopelijk vinden zijn ouders het dekentje mooi en zal hij er veel warmte en plezier van hebben. Het stofje bestelde ik vorig jaar bij Soft Cactus. Ik vond het zo mooi dat ik er meerdere meters van bestelde :-) De zachte fleece is een dekentje van Zeeman.


7 opmerkingen:

  1. Ik houd wel van kleurencombi's ik vind de kussens heel goed passen bij je bankt, heel speels effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kussentjes passen zeker! Een beetje kleur fleurt alles op :)

    Creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!!! :)

    Liefs
    Unique Marieke
    www.uniquemarieke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook goed staan. Maar ik zal je vertellen dat ik ook getwijfeld heb bij de kussens op mijn bank ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kussens passen er prima bij.. niets raar aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kussens passen er prima bij.. niets raar aan!

    BeantwoordenVerwijderen