zondag 26 april 2015

Candy-bandwerk

Zoals ik in een vorige blogpost al zei, tekende ik de Candy jurk van La Maison Victor over voor mijn 3 meisjes. Eerst maakte ik die van Jinthe (zie hier). Voor Ninke knipte ik de jurk uit in roze tricot met pandaberen van Andrea Lauren. Maar omdat het eerst de beurt was aan Annabel om een nieuwe jurk te krijgen, liet ik haar kiezen. Ik had verwacht dat ze dezelfde stof als Ninke (met de panda's) zou kiezen, of eentje met flamingo's, maar nee, mijn kleinste meid koos het glittertricootje dat ik al gebruikte voor deze jurk voor Ninke. Ik had nog net genoeg om haar Candy jurk eruit te krijgen :-) Ze koos hetzelfde strikje als Jinthe, en poseerde met veel plezier met haar nieuwe jurk en paraplu :-)

 




 
Patroon: Candy jurk van La Maison Victor, aangepast zonder onafgewerkte naden

6 opmerkingen:

  1. Plezant jurkje! Misschien moet ik die LMV toch maar eens kopen :)
    Grappig trouwens, die paraplu, die van mij is daar ook zot van - deze morgen reed ik met de fiets naar school met een kleuter met paraplu in de hand #praktsich ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai, ik kan het mij al zo voorstellen. Die kleutertjes toch he, als ze iets in hun hoofd hebben, dan krijg je het er moeilijk uit he ;-)

      Verwijderen
  2. ik maakte hem ook eens met 'lelijke' en zonder die naden. Je maakt een toffe versie en zo mooi gecombineerd!
    Afgewerkt vind het, persoonlijk, mooie en leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk jurkje, afhankelijk van de accesoired elke keer andere look.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eigenlijk hoeft een jurkje geen drukke print te hebben om mooi te zijn... Jouw Candy is daar het bewijs van. Ik vind hem heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :-) Ik vind hem ook wel leuk. Zo eens iets anders dan de drukke prints die ik vaak kies ;-)

      Verwijderen