donderdag 12 maart 2015

Zeg het met ... kleedjes!

Ik naaide de voorbije week nog enkele cadeautjes in mekaar. Vrolijke zomerkleedjes voor schattige kleine meisjes.

Het eerste is een modelletje uit een oude Knippie met een wijde zwierige rok. De stof komt van modestofjes.be


 
Het tweede modelletje maakte ik al heel vaak voor mijn meisjes. Geblogde en niet-geblogde versies prijken hier in de kasten. Mijn dochters en ik zijn fan van de plooitjes en de schuine steekzakjes. Dit model komt uit Knippie. De stof komt ook van www.modestofjes.be Ik deed mijn best op de print achteraan bij de rits te laten doorlopen.




Het derde cadeautje is het alombekende kleedje uit Stof Voor Durf Het Zelvers, met een gerimpeld rokje. Ook voor dit kleedje bestelde ik de stof bij www.modestofjes.be en liet ik de print doorlopen bj de rits.


 
Ik hoop dat er binnenkort 3 meisjes heel blij zullen zijn :-)

4 opmerkingen:

  1. Zo vrolijk! 3 hele mooie jurkjes in lekker fleurige stofjes (en het middenste stofje is ronduit prachtig...)
    En petje af voor de doorlopende prints.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :-) Van die middelste stof heb ik nog wat metertjes liggen ;-) Daarvan ga ik nog jurkjes maken ;-)

      Verwijderen
  2. Hoi, ik heb je genomineerd voor de Liebster award en hoop dat je mee wilt doen! Kijk even op:
    http://creativecatoo.com/2015/03/13/liebster-award/
    Super leuke jurkjes trouwens! Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje. Ik heb zeker de boedoeling mee te doen :-)

      Verwijderen