zondag 22 maart 2015

Pimp that dress!

Toen ik deze mint tricot met sterretjes zag op de stoffenkraam, zag ik er meteen een leuke combinatie in met die leuke strijkapplicaties met pailletjes van Veritas. Ik bestelde beiden, en maakte er dit zomers jurkje van.

Ik nam het patroon uit de laatste Knippie, liet de schuine pas achterwege, diepte de hals een beetje uit, voorzag een halsbies, en tekende een aangeknipte mouw.

Ninke is er alvast heel blij mee. De stoere poses borrelden meteen op toen ze voor de lens stond ;-)






 



Ik hoor graag wat jullie van mijn creaties vinden :-) Laat gerust een reactie achter!

3 opmerkingen:

  1. Mooie jurk en de applicatie past er inderdaad geweldig bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk die strijkapplicatie op het jurkje! En ook het mintkleurig stofje vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen