zondag 15 maart 2015

Liebster Award

Ik werd genomineerd voor de Liebster Award. Eerst door Nathalie van M.E. Sew Lovely en dan, voor ikzelf deze post geblogd kreeg, door Marieke van de blog CreativeCatoo. Neem zeker eens een kijkje op hun blog. Hoog tijd dus om de tijd te nemen en de vragen te beantwoorden :-)
 
 
Wat is de Liebster Award? Een virtuele award van en voor beginnende/kleine bloggers (minder dan 200 volgers) om de persoon achter de blog beter te leren kennen, en om aan te geven dat je zijn/haar blog echt de moeite waard vindt.
 
De Regels: Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft, en plaatst een link naar zijn/haar blog in je blogpost. Je beantwoordt de vragen die je gekregen hebt bij de nominatie. Je nomineert zelf andere bloggers die minder dan 200 volgers hebben, en brengt hen hiervan op de hoogte. Je mag zelf niet terug genomineerd worden.

 
Mijn antwoorden:
 
1. Waarom ben je begonnen met naaien? Ik naai eigenlijk al sinds ik kind was: mijn moeder leerde het me, en ik vond het superleuk om kleren voor mijn Barbies te maken.
 
2. Waarom vind je het zo leuk? Ik vind het zalig om creatief bezig te zijn. Ik wordt er goedgezind van als ik een mooi (kleding)stuk gemaakt heb. En al zeker als ik iets naai voor mijn kindjes, die glimlach op hun gezicht, daar doe je het toch voor he?
 
3. Welke creatie heb je in de hoek gegooid? Ik maakte vorige zomer een broek voor mezelf uit een oude Burda, maar ze is zoo baggy, dat ze me absoluut  niet flateert :-s Tijd om ze eens terug uit de hoek te halen en te retoucheren...
 
4. Wat wil je nog gaan maken? Zoveel dingen! Ik heb zoveel inspiratie en ideeën, maar te weinig tijd om ze te maken! Als mijn kindjes voldoende zomerkleertjes hebben, wil ik graag nog eens iets voor mezelf maken.

5. Wat vind je het mooist wat je ooit gemaakt hebt? De jurkjes die ik maakte voor mijn 3 meisjes voor de doop van hun baby broertje vorig jaar. Jammer genoeg raakten deze foto's niet geblogd.

6. Waarom blog je? Ik vind het zelf heel leuk om de blogs van andere (naaiende) mama's te lezen, en daar inspiratie op te doen, en ik hoop dus dat anderen het ook leuk vinden om naar de foto's van mijn creaties te kijken :-)

7. Van welke stoffen gaat jouw hart harder kloppen? Vooral stoffen met felle kleuren en toffe prints. Ik ben echt ZOT op mooie stoffen :-)

8. Waar maak jij graag tijd voor? Lekker koken en bakken, knutselen met de kindjes, een kopje koffie

9. Wat voor thee drink je graag? Ik hou heel veel van Marokaanse muntthee.

10. Wat is je lijfspreuk? Dat is nu iets wat ik niet heb se, een lijfspreuk ;-)
 
 
Mijn vragen:
  1. Waarom ben je beginnen bloggen?
  2. Wat voor blogs lees/volg je graag?
  3. Waarom heb je deze blognaam gekozen?
  4. Wat vind je zo leuk aan naaien?
  5. Wat vind je het leukst om te maken?
  6. Waar kan jij echt van genieten?
  7. Wat staat er nog op je to-do-lijstje?
  8. Wat zou je ooit nog willen leren?
  9. Wat is je leukste foto van 2015 (tot hiertoe)?
  10. Maakte je al eens een kledingstuk dat je in de schuif propte? Welk?
 
Nominaties:

3 opmerkingen: