zondag 8 maart 2015

Een Charlie voor Rune

Het was hoog tijd om nog eens iets voor Rune te maken, na al dat meisjesgerief van de voorbije weken ;-) Het Charlie patron van Zonen09 ligt hier al een hele tijd in de kast, met de bedoeling om die voor de meisjes eens te maken, maar het kwam er nog niet van. En nu Rune (die volgende week 11 maanden wordt) al geruime tijd een maatje 86 draagt, besloot ik me te wagen aan de Charlie in maat 92 (de kleinste maat). Hij is nog aan de ruime kant, gelukkig, dan heeft hij er nog lang plezier van.





En hier ook enkele aan-foto's van Rune in zijn onesie/slaapzak die ik een tijdje geleden maakte (hier). Ideaal voor een kleine wroeter 's nachts warm te houden. Het valt je misschien ook op dat Rune niet naar mij lacht, wel, zijn grote zus Ninke stond achter mij de aap uit te hangen. Ze weet als de beste wat ze moet doen om Rune's aandacht te trekken en hem te laten lachen :-)



3 opmerkingen:

  1. Mooi! Wat een vrolijk stofje voor die Charlie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren combi van de Charlie, dat stofje heb ik hier ook nog liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje. Benieuwd wat jij gaat maken met dit stofje :-)

    BeantwoordenVerwijderen