zondag 15 maart 2015

De eerste lentebloempjes

Het paneelstofje van Bambiblauw met klaprozen lag hier al een tijdje te blinken in mijn kast, en ik kon de knoop maar niet doorhakken welke jurk ermee te maken. Uiteindelijk besloot ik vorige week om er dit jurkje mee te maken voor mijn jongste dochter. Ik wilde graag de tekening in de knopenpad laten doorlopen, maar met maar 1 paneel was dat jammer genoeg niet mogelijk. Ik besloot het er toch op te wagen, en hier is het resultaat. De blauwe drukknoppen had ik liggen en als bij wonder passen ze er perfect bij :-)

Annabel had geen zin om te poseren, en al zeker niet buiten in de koude. Van de kousenbroek uitdoen was dus geen sprake (zo aan het einde van de winter zijn de bijpassende kousenbroeken in de kast van kleine meisjes dunbezaaid) en de trui al helemaal niet ;-)

 


 


 
 





Model: Uit Japans naaiboekje (Easy Children's Clothing ISBN 978-4-529-04837-8) besteld via Etsy
 
Stof: Bambiblauw

2 opmerkingen: