woensdag 25 februari 2015

Verjaardagskleedje voor mijn kleinste meid

Annabel mocht een tijdje geleden kiezen uit de panelen van Bambiblauw van welke ze graag een kleedje wilde voor haar verjaardag. En welk paneel denk jij dat mijn bijna 4-jarige meisje koos? Juist ja, de roze stof met de bambi ;-)

Als model koos ik een recht kleedje uit een oude Knippie. Ik voegde kapmouwtjes toe (zie handleiding van de blog "Emma en Mona").

Ze mocht de jurk al even aan voor de foto. Het zijn snelle foto's van een meisje dat nog niet goed wakker is na haar middagdutje en het koud had en absoluut geen zin om te passen. Binnen enkele weken, op haar verjaardag, neem ik wel nog wat betere foto's :-)








 

Patroon: Knippie
Stof: Bambiblauw
 
Ik hoor graag wat jullie van mijn creaties vinden!

5 opmerkingen:

  1. Welke knippie gebruikte je? Ik heb dezelfde stof hier liggen maar was nog op zoek naar een simpel modelletje. Dit is echt schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :-) Ik vond het rechte modelletje in Knippie 6/2012.

      Verwijderen
  2. Dat bambi'ke bijt al héél lang in mijn bil! Ze staat er beeldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zal schitteren op hasr verjaardag, kan ze wel zo lang wachten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wachten wordt moeilijk. Vanmorgen wilde ze het eigenlijk al aandoen... Ik denk dat als ze het nog eens life vraagt, mijn moederhart wel zal smelten ;-)

      Verwijderen