zondag 22 februari 2015

Probeersel: jumpsuit in tricot

Ik liep al langer rond met het idee van jumpsuit in tricot met overslag-bovenstuk voor mijn kindjes.

Ik nam een bestaand patroon voor een gewoon T-shirtje met aangeknipte mouw, en maakte er een overslag-shirt van. Ik hing er een broek aan, maakte een tunnel in de taille, reeg er een elastiek door, en voila!

Ik gebruikte een stofje dat ik al lang in mijn kast had liggen (gekregen van mijn nicht die het niet mooi meer vond, danku :-)), om dit "probeersel" even uit te testen. Het staat Ninke zo mooi, en ze is er zo blij mee, dat ik dit model nog eens ga maken in het Froy & Dind stofje dat hier in mijn kast ligt te blinken :-)










 
Ik hoor graag wat jullie van mijn creaties vinden! :-)

9 opmerkingen:

  1. Heel leuk comfortabel uitziend broekpak! Hier zouden ze daar ook heel content mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, mag ik vragen welk patroontje je hiervoor gebruikte?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi het staat haar ook beeldig :-) Welk patroontje heb je hier gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje :-)
      Als bovenstuk nam ik de Modkid Penny, (die versmalde ik, want die valt vrij breed uit, en ik maakte er een overslag versie van ipv gewone T-shirt met aangeknipte mouw) en als broek nam ik de broek van de Ally julpsuit uit La Maison Victor van vorig jaar. Beiden verlengd zodat ik een tunnel kon maken met daarin een elastiek.

      Verwijderen
  4. Mooi! Goed idee om een overslag bovenkant te gebruiken. Ik ga het idee meteen opslaan, dit zouden ze bij ons ook waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!! Je dochter staat er beeldig mee.

    http://dekopspeldekes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, ik heb je zonet genomineerd voor de Liebster Award! Wil je weten wat dit inhoudt, ga dan eens kijken op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje :-) Ik ben vereerd. Ik maak er een van de dagen werk van om de vragen te beantwoorden :-)

      Verwijderen