woensdag 18 februari 2015

Papegaaitje leef je nog?

In Burda kids E021 van 2011 vond ik een leuk model van een zomerse tuniek. Maat 140 was de grootste maat, en dat kwam net goed uit voor Ninke. De tuniek heeft strikbanden aan de schouders en in de taille. Ik voegde aan de zakken blauwe paspel toe, en koos voor blauwe knoopjes die ik een tijd geleden kocht bij Action.

Ik koos uit mijn stoffenvoorraad een stofje met papegaaien dat ik enkele maanden geleden kocht bij Modestofjes. Als ik me niet vergis is het een stofje van een vroegere collective van Filou & Friends.

Ik ben alleszins grote fan van deze stof, en mijn meisjes ook. Er schoot na deze tuniek nog een half metertje over, dus er volgt nog een rokje voor Jinthe binnenkort (Jinthe alvast dolblij).








 
Stof: F&F (Modestofjes)
Patroon: Tuniek uit Burda kids E021
 
Ik hoor graag wat jullie van mijn creaties vinden!

2 opmerkingen:

  1. Leuk jurkje en patroontje! Wat een model! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze had er duidelijk zin in om te pozeren :). Leuk jurkje, leuk effect die trek touwtjes!

    BeantwoordenVerwijderen