zaterdag 21 februari 2015

"Oooh mama, ik wil die papegaaienstof ook!"

Dat was de reactie van Jinthe toen Ninke haar nieuwe tuniek paste. Gelukkig had ik nog een half metertje over, genoeg voor een rokje voor Jinthe.

Ik maakte een modelletje dat ik al vaker maakte en dat ik erg mooi aan vind: model 149 uit Burda 5/2012. Deze keer liet ik de zakklep achterwege en voegde een volant toe tussen de rok en de tailleband. Op de tailleband stikte ik fluo geel lint, en ook de zoom werkte ik ermee af.

De T-shirt met zebra en fluo kleuren kochten we enkele dagen geleden in de grote Carrafour van Lier. In 3 verschillende maten, want alledrie de meisjes waren er zot van.

De nieuwe schoentjes koos Jinthe deze week zelf bij Benjamine in Mortsel.

Dus ziehier: een stralende dochter :-)!





"Steek je handen eens in je zakken en kijk eens stoer." ;-)



4 opmerkingen:

  1. erg leuk!!!!
    Ik dan dat goed geloven dat ze gek is op dat stofje.
    Je hebt het prachtig afgewerkt... erg leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk rokje. Jouw jongste zit nog 4 jaar in dat zebrashirt dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja zo had ik het nog niet bekeken... :-) Ja, we zijn hier nog niet van de zebra af ;-)

      Verwijderen