zaterdag 28 februari 2015

De-Ally-makeover

Je neemt de Ally jumpsuit (uit La Maison Victor), je voegt een vleugje Fred&Ginger toe, kruidt dat af met een beetje Yabelle, en dit is het resultaat: een jumpsuit met V-hals, daarover gekruiste panden, en knopjes op de schouders.

 
Ik maakte een maat 128 voor mijn 5-jarige dochter, een beetje op de groei. Ze was echt in the mood voor foto's, dus heb ik er een hele reeks genomen, u bent gewaarschuwd ;-)
 
 







KOUD!!! ;-)


Effen stof: De stoffenkraam
Bloemenstof; Stoffenverkoop in Kapelle
Patroon: Aangepast vanaf de Ally jumpsuituit LMV
 
Ik hoor graag wat jullie van mijn creaties vinden!

4 opmerkingen:

  1. Mooi! Heeft ze de knopen op de schouders ook echt nodig?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plezant aangepast!
    Raakt ze er zelf makkelijk in&uit - Ik wil me ook nog eens aan jumpsuits wagen voor dochterlief, maar vrees voor het hele aantrekgedoe :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ze kan er makkelijk in en uit, maar ze is ook al 5 jaar. Voor mijn jongste van 4 heb ik me nog niet aan een jumpsuit gewaagd: ben bang voor accidentjes als ze niet op tijd de knopjes open krijgt ;-)

      Verwijderen
    2. Daarvoorvreesde ik al - mijn jongedame is er ook vier ;)

      Verwijderen