zondag 4 januari 2015

To be in the middle, or not to be in the middle, that's the question!

DOLGELUKKIG! Dat waren mijn kinderen toen de paneelstoffen van Bambiblauw toekwamen met de dieren die ze zelf gekozen hadden. Jinthe vroeg meteen of ik aub haar giraffenkleed wilde maken. Met maar 1 panel per kind was het snel beslist dat het een recht kleedje zou worden. En aangezien ik de stoffen zo sprekend vind op zichzelf, ben ik vooorstander van 'less is more'. Maar alvorens het kleedje uit te knippen ontstond hier een ware discussie: giraf in het midden of niet? Alle meisjes en zelfs mijn man mengden zich in de discussie. Allen waren voorstander van de giraf in het midden, maar ikzelf wilde ze toch iets meer naar opzij. Ik wist Jinthe te overtuigen van de giraf toch niet in het midden te zetten, en op hoop van zegen werd het kleedje uitgeknipt. Op de schouder voorzag ik nog een gouden bandje als extra accentje.

En voila: Jinthe superblij :-) Ook Ninke er nog even bijgeroepen om het kleedje dat ik eergisteren voor haar maakte te showen.


 


 
Laat me gerust weten wat jullie van mijn creaties vinden!

1 opmerking:

  1. Wauw wat een prachtige kleedjes.Kan ik wel geloven dat die meiden gelukkig waren

    BeantwoordenVerwijderen