zondag 11 januari 2015

Snorremans

Follow my blog with Bloglovin
Ik vond dat het hoog tijd was om nog eens iets voor Rune te maken. Ocharme het ventje, hij kan er niet aan doen dat ik zo'n boon heb voor het maken van kleedjes ;-)

In Ottobre vond ik een kei leuk patroontje van een broekje met groot "accent" op de poep. Ik had al een tijdje mooie snorrenstof van Stenzo liggen voor hem, en besloot er een deel van te gebruiken voor dit broekje. Voor de broekspijpen gebruikte ik grijze punta di Roma.

Ik maakte een maat 86 voor mijn zoontje van 8 maanden, en het past, al is het nog wat ruim. Deze week zijn we trouwens op controle geweest bij Kind en gezin. Rune is al 77 cm, hij zit hoog op de curves, een grote jongen :-)


 
Schattige babyvoetjes...


Achteraanzicht ;-)

Snorrenpoep


 

Patroon: Ottobre (als jullie willen zoek ik op welke editie)
Stof: Snorrenstof van Stenzo, gekocht bij Herbert Textiel, grijze Punta di Roma van Bambiblauw



1 opmerking: