donderdag 29 januari 2015

Onesie

Rune heeft de "pech" om als jongen geboren te zijn na 3 grote zussen: alle slaapzakken in onze kast zijn namelijk roze! En om die jongen toch niet teveel roze nachtmerries te bezorgen, maakte ik daarnet een onesie slaapzak voor hem.

Ik had nog een restje fleece liggen van de onesie die ik een tijd geleden voor Ninke maakte (zie hier, handig en lekker warm voor na de zwemles over de pyama heen). Ik kreeg de onesie voor Rune er net uit, oef! Ik maakte een maat 86 voor mijn 10 maanden oude zoontje, in de hoop dat hij er nog een tijdje mee kan doen. Rune slaapt al, dus een van de dagen volgen de aan-foto's :-)



 
Stof: restje fleece uit mijn stoffenkast
Patroon: Kwik Sew 3527 van
naaipatronen.nl

2 opmerkingen:

  1. Dat is een goed idee! Daar moet ik me voor mijn zoontje ook eens aan wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker doen, het is echt niet moeilijk te maken, en het is lekker warm :-)

      Verwijderen