zaterdag 24 januari 2015

Maartse voorbereidingen - cadeau 4

En voila, het 4de cadeautje voor de verwachte verjaardagen in maart is klaar. Een zoning kleedje voor mijn nichtje die 6 jaar wordt!

Ik pakte het bovenstuk van SVDHZ1, ik paste het patroon van het voorpand aan naar 3 delen, en voorzag een volant voor ertussen. Als rokdeel gebruikte ik de zwierige rok met plooi, ook uit SVDHZ1. Ik liet de print achteraan bij de rits doorlopen.

Mijn dochter Jinthe was zo lief om de jurk even aan te trekken voor wat foto's. Jammer genoeg moesten we de foto's binnen trekken, want met dit jurkje wilde ik Jinthe niet de sneeuw insturen ;-)

 
 




 



 
Patroon: SVDHZ1, aangepast

2 opmerkingen:

  1. Amai! Kei schoon! Een pareltje!

    Liefs Marieke
    (www.uniquemarieke.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen