maandag 19 januari 2015

KCW... U naait toch ook?

Ik heb mezelf ingeschreven voor de Kids Clothes week van 2 tot 8 februari. Het thema is "Upcycled".

kid's clothes week

Ik sta al te springen om eraan te beginnen :-) Ik heb al eens zitten neuzen in mijn zak met "te recycleren kleding". Daar vond ik deze 2 stukken die ik wil upcycelen.


En ook met deze oude gordijnen van Opnieuw en Co heb ik plannen :-)

 

Benieuwd? Kom dan zeker een kijkje nemen op deze blog tijdens de KCW!

Wie van jullie doet er ook mee? Ik ben benieuwd wat jullie gaan maken :-)

2 opmerkingen:

  1. Ik doe ook mee! deze week al stiekem een voorproefje genomen, maar ik heb nog genoeg plannen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja in ken dat! Ik kon me ook niet inhouden en heb ook al iets gemaakt. Ik heb net foto's genomen en ga het nu posten. Ben benieuwd wat jij gaat maken :-) Ik kom zeker op je blog kijken!

      Verwijderen