dinsdag 2 december 2014

"Een kleedje waar mijn handjes naar mekaar kunnen"

Onlangs vroeg ik Jinthe welk kleedje ik nog eens voor haar zou maken. Ze moest er niet over nadenken, ze zei meteen: "Een kleedje waar mijn handjes naar mekaar kunnen!" Een Louisa jurk van Compagnie M dus. De vorige die ik voor haar maakte is ondertussen te klein, tijd dus voor een nieuw en groter exemplaar.

Toen ik een mailtje van Soft Cactus aankreeg met de melding dat hun nieuwe wintercollectie binnen was, ging ik meteen kijken. En ja, lap, ik vond ALLES mooi ;-)! Héél moeilijk kiezen dus, wat een prachtige collectie! Ik maakte van mijn hart een steen en dwong mezelf om er slechts enkele te kiezen. En dan was het vol verwachting afwachten. Toen de postbode aanbelde met mijn pakketje, sprong ik een gat in de lucht. En mijn meisjes ook, ze waren ook helemaal verkocht voor de stofjes die ik gekozen had. Er is wel wat onenigheid over wie de stof met de hertjes krijgt... dat moeten we nog uitvechten. Maar Jinthe koos meteen het stofje met de schelpjes. Ideaal voor een Louisa-jurk dacht ik :-)

Ziehier het resultaat: een supergelukkige dochter! :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen