dinsdag 30 september 2014

Verjaardag Jinthe: Pluk van de petteflet pop en frozen kleedje

Het is alweer 2 weken geleden dat Jinthe verjaarde, maar het kwam er nog niet van om mijn blog bij te werken, maar dat maak ik nu goed met veel foto's :-)

Ik liep al een tijdje met het idee om voor de verjaardag van Jinthe iets voor de klas te maken. En net 2 dagen ervoor hakte ik de knop door en besloot een pop te maken van Pluk van de petteflet. De juffen lezen dat verhaal namelijk voor in de 3de kleuterklas, en het leek mij dus leuk als ze in de klas ook een Pluk pop zouden hebben.

Op zich was de pop niet zoveel werk, maar wel als je ze op 1 dag ineen moet steken, met een baby die veel aandacht vraagt. En waar ik me echt aan mispakte was de pruik: wat een werk seg!

Ik bakte ook nog wafeltjes die Jinthe in de klas kon uitdelen, en zo vertrok Jinthe dus die morgen naar school, met Pluk en de wafels onder de arm :-)
 


 
Zoals jullie hier al konden lezen, maakte ik het kleedje van Elsa van Frozen voor Jinthe's verjaardag. Hier enkele foto's van toen ze het kleedje gekregen had en mocht passen :-)



En hier een fotootje van mijn meisjes, klaar voor het prinsessenfeestje van Jinthe met haar vriendinnetjes van de klas.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten